Autor |
Wiadomość |
Oazis |
Wysłany: Czw 11:16, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
U niektórych kod wyjścia z siatki to problem ! Ale już nie !
use_the_gridthroughcode |
|
 |
Kokoju |
Wysłany: Wto 21:42, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
Dam pare możliwości kodu boolprop TestingCheatsEnabled true
-Naciskając shift + n w trybie robienia simów mamy wszystkie możliwe ubrania w Simsach i dodatkach, jeśli je mamy. Np. Mamy strój pokojówki, lokaja itp., co ciekawe, odpowiednio dobierając elementy można stworzyć jakąś postać, np. biorąc dla sima brodę wielkiej stopy, jego ubranie w w makijażach twarz, to mamy... no właśnie, wielką stopę. W dodatku możemy wziąść skórę ufo (dodaje też kolor oczy, całe czarne, jak mają ufo), manekina (cała szara skóra) i jeśli mamy na studiach skórę zombie, ale to tylko skóra, nie porusza się jak on.
-Jak naciskamy na sima z shiftem, mamy wiele możliwości:
-klikając na opcję ''spawn'' i dając na opcję ''Rodney death creator'' możemy wybrać śmierć dla sima. Widowiskowe jest ''die by satelite''. Wtedy na sima spada... satelita za 3999 simoleonów!
-Inna opcja ''spawn'' a następnie ''tombstone, land D'' - czy jakoś tak. Naciskając np. na rename sim możemy simowi zmienić imię
-Kolejne: ''spawn'' - ''card dialogs'' cośtam cośtsm. Tam możemy zobaczyć wszystkie sytuacje w pracy, co ciekawe, każda praca ma złą opcję idobrą. Więc jak wybieramy cały czas jedną opcję, nie będziemy dobrze odpowiadali
-Jeśli mamy Nocne Życie i klikamy na ''Make a vampire'' (nie w opcji ''spawn'') to sim zamienia się w wampira
-Klikając na gazetę możemy wziąść dowolną pracę (o ile nam dodatki na to pozwalają) i dowolne stanowisko, zaś jeśli np. jesteśmy w pracy na stanowisku 5, a klikamy z shiftem na gazetę i stanowisko 6, to po przyjedździe zalicza to nam jako awans
-Często klikając na meblach możemy je zabrudzić lub rozwalić (zazwyczaj wybierając opcję np. na wannie broke)
-Jak wybierzemy drugą opcję na teleskopie porywają nas obcy
-Klikając na simie i wybierając opcję ''set to birstday'' sim się starzeje, że wystarczy dać opcję ''dorośnij''
-Uwaga! Jeśli po wpisaniu kodu jedziemy do centrum lub jesteśmy w widoku okolicy, sim może oddziałowywać na wskaźniki, i klikając np. na głód wybieramy poziom głodu, klikając na umiejętność opcję umiejętności itp. Żeby to wyłączyć trzeba wyłączyć simsy
Opisałem chyba najlepsze możliwości użycia tego kodu |
|
 |
Sakura |
Wysłany: Pon 14:59, 21 Sty 2008 Temat postu: |
|
Dzięki |
|
 |
.:WiLa:. |
Wysłany: Sob 16:40, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
Aging off A żeby ponownie 'uruchomić' starzenie - aging on  |
|
 |
Sakura |
Wysłany: Pią 21:18, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
A jest kod na niestarzenie się????????? |
|
 |
.:WiLa:. |
Wysłany: Pią 16:50, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
Niestety jedyne źródło, gdzie był poradnik do tego kodu jest nieczynne :< Jeśli przez dłuższy czas będzie tak samo to sama zrobię ten poradnik, więc cierpliwości (: |
|
 |
Sakura |
Wysłany: Czw 17:04, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
Plis daj ja je dostałam wczoraj |
|
 |
.:WiLa:. |
Wysłany: Czw 19:01, 13 Gru 2007 Temat postu: |
|
Jest to kod wielofunkcyjny, dokładny opis jest bardzo rozwlekły Ale chyba większość go zna, chyba, że ktoś chce to mogę dać  |
|
 |
tynka |
Wysłany: Śro 19:08, 12 Gru 2007 Temat postu: |
|
Wow! dzięki dzięki dzięki dzięki! Wielkie dzięki! a boolprop TestingCheatsEnabled true wpisałaś bo już się pogubiłam. =D |
|
 |
.:WiLa:. |
Wysłany: Śro 17:49, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
The Sims 2 Na Studiach
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] Możliwość stawiania przedmiotów pod kątek 45 stopni. Pomagają przy tym klawisze "<" i ">".
setHighestAllowedLevel [numer pięter] Możliwość budowy większej liczby pięter niż 5. Jeżeli będzie ich 15 gra wyłączy się z powodu błędu.
boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] Odblokowuje tryb budowy w akademiku.
changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety] Zmienia rodzaj parceli, na której się znajdujemy. Wartości: "residental" - teren mieszkalny; "community" - społeczność; "greek" - grecki(?); "dorm" - lokale do wynajęcia; "secretsociety" - tajne stowarzyszenie.
The Sims 2 Nocne Życie
familyfunds [Familyname] # Możliwość dodania lub odebrania pieniędzy dowolnej rodzinie. Przykład poprawnie wpisanego kodu: "familyfunds Ćwir + 10000" lub "familyfounds Ćwir - 10000".
roofslopeangle [15-75] Zmienia kąt nachylenia wszystkich dachów znajdujących na parceli.
showHeadlines [on/off] Możliwość ukrycia myśli Sima znajdujących się w chmurkach nad nim.
unlockCareerRewards Odblokowuje wszystkie nagrody za osiągnięcia zawodowe.
MaxMotives Wszystkie potrzeby Sima zostają zaspokojone.
motiveDecay [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźniki opadania potrzeb.
aspirationPoints [liczba punktów aspiracji] Możliwość dodania dowolnej liczby punktów aspiracji.
lockAspiration [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźnik opadania poziomu aspiracji.
aspirationLevel [0-5] Zmienia poziom aspiracji. Wartość "0" - najniższy, wartość "5" - najwyższy (platynowy).
The Sims 2 Własny Biznes
AddneighbortoFamilycheat [on/off] Jeśli jesteś w otoczeniu, wciśnij SHIFT i kliknij lewym przyciskiem myszy na wybraną parcelę, aby przydzielić ją dowolnej rodzinie.
Forcetwins Aktywny Sim będzie w ciąży i urodzi bliźniaki.
Plumbbob toggle [on/off] Górna część ciała Sima staje się niewidoczna
The Sims 2 Zwierzaki
DeleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs] Usuwa wszystkie obiekty: Drzwi, Okna, Schody
DeleteAllWalls Usuwa wszystkie ściany na parceli
DeleteAllHalfWalls Usuwa wszystkie "półścianki"
DeleteAllFences Usuwa wszystkie płoty/ogrodzenia
DeleteAllAwnings Usuwa markizy
IndividualRoofSlopeAngle [15/75] "Narzędzie" które pozwala ustalić pochyłość dachu
boolprop DisablePuppyKittenAging [true/false] Włącza/Wyłącza starzenie się psów i kotów.
boolprop ControlPets [on/off] Włącza/Wyłącza kontrolę nad zwierzęciem
boolprop ShowCatalogePFlags[true/false] Uruchamia pokazywanie etykiet przy przedmiotach z którego dodatku pochodzi.
Zródło: www.simy.pl |
|
 |
.:WiLa:. |
Wysłany: Śro 17:42, 03 Paź 2007 Temat postu: Kody |
|
Kody
Kaching Dodatkowe pieniądze 1000.
Motherlode Dodatkowe pieniądze 50000.
Moveobjects on/off Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami).
Aging on/off Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów.
StretchSkeleton (2.0-0.5) Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy.
intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8.
boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki.
boolprop constrainFloorElevation [true/false] Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp.
boolProp simShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cień Sima.
intProp censorGridSize 0 Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych.
floatProp tvVolume [0.0-1.0] Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5".
boolProp displayPaths [true/false] Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim.
faceBlendLimits on/off Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia
boolprop lotWater [true/false] Usuwa lub przywraca wodę z parceli.
boolprop lotTerrainPaints [true/false] Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli.
boolprop showFloorGrid [true/false] Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy.
boolprop objectShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów.
boolProp guob [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść.
boolprop locktiles [true/false] Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze.
boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach.
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte.
deleteAllCharacters Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy.
TerrainType desert/temperate/dirt/concrete Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton.
boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] Włącza lub wyłącza ulice w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] Włącza lub wyłącza wodę w okolicy.
boolprop displayLotImposters [true/false] Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy.
boolprop lotTerrainLighting [true/false] Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy.
boolprop carsCompact [true/false] Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe.
boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor.
boolprop nhoodWaterReflection [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy.
boolProp carsOnRight [true/false] Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy.
boolprop lotTerrainCanvas [true/false] Trawa staje się niebieska.
gameVersion Pokazuje wersję gry. |
|
 |